luni, 10 iunie 2013

" 1 Iunie" în Herzogenriedpark

   Dragi parinti si copii,

   am petrecut o zi minunata cu totii în parcul "Herzogenried"!  Am jucat " Țară, țară, vrem ostasi", " Împarate, împarate, cât e ceasul", am cântat "Drag mi-e jocul românesc", " Eu am 10 degetele", unii copii au recitat poezii, toti copiii au pictat cu entuziasm si creativitate si nu în cele din urma am mâncat cu totii covrigei si câte-o "țepusa" din ariciul de fructe. Iar la sfârsit, nu am putut pleca acasa fara a vizita animalutele din parc :-).
   Cu totii s-au simtit bine si speram ca micutii care ne-au cunoscut ieri sa ni se alature la "Scoala si gradinita româneasca din Mannheim"! 

    Urmatoarea întâlnire e pe 29 iunie la "Internationale Waldorfschule".   Va asteptam pe toti cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu