luni, 27 octombrie 2014

Vacanta frumoasa, copii!

      Astazi ne-am intalnit din nou si am realizat impreuna o sumedenie de lucrari frumoase.
       Am inceput cu rugaciunea, cu cantecul "Limba noastra" si cu momentul haios.  Apoi ne-am impartit in doua grupe: copii de scoala si cei de gradinita. Copiii de scoala au povestit intreaga poveste "Dumbrava minunata" de Mihail Sadoveanu si am realizat planul de idei.
     La ora de geografie copiii au continuat harta Romaniei care devine de la intalnire la intalnire mai frumoasa si mai completa.           
     Copiii de gradinita au exersat pe roluri cantecelul "Vine-o cioara jos la moara" si au dezbatut cu multa creativitate tema "Moara" si in a doua ora au facut soricei si paienjeni haiosi. Bravo copii.
     Va dorim tuturor o vacanta frumoasa de toamna si sa ne revedem cu bine la urmatoarea intalnire pe data de 15.11.2014.




Un comentariu:

  1. si au dezbatut cu multa creativitate tema "Moara" si in a doua ora au facut soricei si paienjeni haiosi. Bravo copii. vacanta cu copiii

    RăspundețiȘtergere